Mrs Popeye


29 years old

friendly, suka senyum


Jun 15, 2011

only Rabu :)






:: waktu menunngu ibu aiman ::



?? apa motif short video kat atas nie ?? nak tahu sila sorotkan mata anda ke bait2 ayat dibawah..tq :)..

|
|
|

~ i come back :D ..dngan snyum yng lebar paras telinga :) ~

~ actly aku dh lama x update sebabbbb x tahu n xda idea nk conteng apa kat sini :0 ~

~ now every wednesday ku da job..hehe..walaupun hnya stu hari , tp i like it :) ~

~ sebab i like budak2 n smbil tue jalan2 :) dua dlm 1..keja aku jaga anak wife lec aku .. :) ~

~ wife lec aku nie dia bisnes kerepek..jadi setiap hari rabu, dia akan g hntaw kerepek..si babynya x moleh berenggang dgn dia, jdi time cuti sem nie, mber2 yg lain dok luar spie, jadi aku pun amek alih keja nie..hehe~

~ actly x susah pun jaga baby iman ni..cuma bila time dia nk tidur tu dia x selesa dgn kedudukan dia , pehh aku pun naik gabra kottt...dia nk g kat ibu dia jea + teriakkkkk..tp slagi aku leh control bg dia diam, if xleh control terpksalah si ibu nya berhenti tepi jln ...hehehe sorry nye kak aisyah...tp dh 2 hari dlm 2 weeks aku jaga dia, dia dh mula mau kat aku bila sua tngan nk amek dia..heheh suke2 :)

~ selalunya if aku dh x dpt control iman, last sekali cara aku akan buat ialah dengn hehe aku tarik cermin dm keta tue, aku tunjuk muka dia..n dia suka...sebab dia ade kawan dlm cermin tu..hehehe :)

~to k.aisyah, tq sbb kc job dekat sy ..walaupun sehari seminggu..hahaha :D n to baby iman.. dont noty2 ek..cyunkk iman ..:) ~



ini wktu iman tidur..:)



ok lah jumpa lg di next story..bye..bye <3

❤~Thanks for reading Coretan Hatiku~❤

0 info ged!k: