Mrs Popeye


29 years old

friendly, suka senyum


Jun 17, 2011

bestker???

13 tahun ke atas shj !!!



..mula2 aku takut nk p tngok...yela takut mcm x bape best like cter kongsi...tp lpas aku tny adik2 aku n pasa who yg dah watch cite nie...komen mmg best +++ !!!!....


                                                                                                                            


so aku pun pergilah tngok klmarin .. first2 tngok..not bad....smpailah watak zizan...perhh mmg sempoilah lakonan dia...for me, zizan nie pnyeri dlm cite ni..disamping tu...story line dia yg bnyak memamparkn aksi2 genster... tp ending dia mcm x bper best...huhuuhu..yela si malik kena msuk penjara blik... xpsai2 sbb dia nk kc pngajaran dekat adik dia supaya tinggalkan group shark...



..part yg wat air hujan aku turun, part shark ugut mak malik..dgn org tua 2 bebbb...ganas tu...ncib baik zizan tlg..tp yg x bestnye penyeri cerita ni mati..wuwawuwa..  pape pun aku bg 4 bintang lah kt citer nie.. :) 




n all story dia ok xde scene2 yg x sepatutnya..n ganas dgn aksi2 life gengster :)

to sape2 yg blom tngok, cepat2 lah pergi menonton.. xrugi pun :D




** TQ M.K.A**

❤~Thanks for reading Coretan Hatiku~❤

0 info ged!k: