Mrs Popeye


29 years old

friendly, suka senyum


Jun 19, 2011

...Kurela Cinta Ini Bertamu....


... wah2 post title...mcm tngah berbunga2 kn ??? hahaha.. now aku nk story but bukan kisah aku...tp kisah who..kisah ini ada mngena dgn hobby aku ?? nk tahu lebih lanjut?? sila turunkan mata anda ke line dibawah  .. TQ :)   .....



~ ini lah hobi time aku bowin n masa lapang...baca novel... kdg2 aku lebih suk pinjm, sbb takut nty bila beli karang x best plak citer dia..adoiii melwayng duit...tp kadang2 kesian plak kt tmpt tukang pinjam aku,,so kali ni aku pun belilah novel bru... nk beli ni ingt senang ka?? ber[uluh2 novel..nah yg mana satu nk beli..mmg memerlukan daya imiginasi yg tnggi..hahaha bukan ape takut x best je ...so pilih & pilih jmpalah satu novel nie..aku pilih yg tebal sbb aku ni hantu novel..yg 400 ms pun aku leh hbis dlm x smpai satu hari ...so cmner tue.?? novel apa yg aku pilih??? sila tngok di bwah..TQ ~






***

Tatkala cinta mengetuk hati,
aku masih dalam terpinga,
perlukah kuterima takdir ini,
Yang aku dan kau perlu bersama...



NOVEL ini mengisahkan..... Hidup ini bnyak sgt rahsia sehingga kita kadang2 tak jangka org yg selalu kita terlanggar bahu, itulah jodoh kita..eh..eh..mcm2 ada kan?? Qistina Balqis gadis bisa, hidup sederhana, susah untuk jtuh cinta..Namun sekali jatuh cinta selamany tetap cintanya..Berbeza dgn Daniel Muaz, cintanya murah, sehingga kepada semua yang dia termuinya sgt mudah untuk mendapatkannye..Modalny mudah, wang, kedudukan dan raut wajah..

Pertemuan tanpa diduga telh mewujudkan sebuah ikatan yg rumit, masin2 belum bersedia dgn rasa beban yang perlu digalas, namun terlanjur perbuatan, selamanya terikat dengan sebuah ikatan melinkan lafaz cerai yang yg diberikan..Namun lafaz cerai bukan mainan, bnyak maruah yg perlu dijaga..Masing2 serba salah, rumit..arghhh pening kepala...

Mampukah mereka mencapai bahgia sendiri ?? Entahla biarlah masa menentukan tapi bukankah bahagi itu perlu dicipta, bukannya datang bergolek begitu sahaja..

***





dah bca sipnosis ??? setengah org mmg x best bila bca sipnosis..tp bila dah baca all story...sentiasa tersengih sorang2...sampaikan aku ni adik aku kata gila gelak dan tersengih sorang... Nah bila turn adik aku baca...hahahaha... tahu pun tersenyum n tergelak sorang2....hahahha x rugi aku membelinya..beli?? aku ka yg beli?? .opssss tukang bnyar tu M.K.A hehehhe..aku tukang pilih n ambil ja  :)

PRICE ??? x mahal pun...
tu harga RM 24 sahaja
721 m/s
penulis : Nuril Baharudin
Diterbitkan :Kaki Novel Enterprise 
Pengedar Tunggal : Syarikat Fajar




selamat membaca dan selamat tersengih sorang-sorang :)





❤~Thanks for reading Coretan Hatiku~❤

0 info ged!k: