Mrs Popeye


29 years old

friendly, suka senyum


Oct 2, 2012

one...two..three..jom !!

time aku bowink aku mmg suka usya2 lagu kt you tube.. n then terbuka lah this song.. 
dngar punya dngar.. air mata aku pon meleleh sbb lagu ni sintuasi dia like ME !!..
so aku pon hayati dan terus mghayati,,
aku ni jiwa tersentuh ckit..cpt mengahayati..
bca nvel pon aku leh cry  n cry klu de bab sedih apetah ini lagu dan apatah lagi drama or movie.. 
sora this gulr sedap jgk..myb talent baru satu masa nty di persada seni...
ok..xnk merapu bnyak2..x best..baik dngar lagu ni bru best.. 
jom >,<  



slmat menjamu halwa telinga n mata anda ^_^


sampai di sini saja.


terdiam ku mendengar kata terukir,
tak pernah terlintas di fikirku selama ini,
mungkinkah kau sekadar bersenda,
atau hanya cuma berjenaka

namun dari wajahmu ku sedari,
tiap kata yang kau tuturkan bernada sepi,
perlahanku tahan air mata,
dan kucuba untuk tersenyum laluku berkata

*"sampai disini saja,
biar begini saja,
jangan cuba berpaling walau ku disini menangis,
mungkin bukannya aku,
bukan tempat diriku,
walaupun kau kucinta,kau takkan sedari aku"

bila ku tutup mata,kau hadir disisi
bila ku tutup telinga,suaramu berbisik,
adakah ini mimpi semata,
andainya mimpi mengapa pedih hatiku terasa

ulang *

ku bahagia,aku gembira,aku derita,
maaf jika engkau ku luka....

harusnya engkau berpaling,
lihat aku disini,
mengutip kenangan kita yang ditiup angin derita,
walau bukannya cinta,
kita bukan sengketa,
dan kini takkan pernah ku mampu tersenyum lagi

ulang


❤~Thanks for reading Coretan Hatiku~❤

0 info ged!k: